Mah&Mahi Diary

سریالایی که الان میبینم:) Mah Mahi
Mah Mahi دوشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵ ب.ظ

سریالایی که الان میبینم:)

خب من الان چند تا سریال رو با هم میبینم:)

یکی محرک که الان قسمت ششمم و تا فردا عصر احتمالا تا قسمت 11 ببینم

شکارچیان شگفت انگیز رو میبینم و مطمئن نیستم بتونم تا هفته بعد شنبه زنده بمونم

اونلی فرندز رو میبینم که بهتره توضیح ندم...

مقدر شده با تو رو میبینم و به نظرم یه سریال خیلی مرگیه و جذابیتش خیلی زیاده و اینم اضافه کنم که رو وون منو میکشهههههه

بوکسور دوستداشتنی منم میبینم ولی فعلا زیاد جذبم نکرده. منتظرم یکم بگذره ببینم خوب میشه یا نه

آر یو نکست؟ برنامه دبیو گروه جدید هایب هم میبینم و خیلی کنجکاوم ببینم کی واسه لاین دبیو انتخاب میشه

هفته بعد شنبه معلوم میشهههه

 

همینا فعلا

احتمالا عزیزترینم و دروغگوی دوستداشتنی من که در حال پخشن هم شروع کنم و قراره دختر ماسک دار هم ببینم

رای کشنده هم خیلی خوبه انگاررررر

آخرای تابستون قشنگ دارم خودمو با فیلم خفه میکنم:)

𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 .. 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 .. 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻 اینسامنیا 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
    ۱۳ شهریور ۰۲، ۱۲:۱۸
    𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
    دیگه خخخیییللللیییییییی استعداد داری ......من تا یکی تموم نکنم اون یکی شروع نمیکنم
  • Mah Mahi
    ۱۳ شهریور ۰۲، ۱۳:۲۳
    Mah Mahi
    گودرت یه کیدرامر 10 ساله اینه
  • 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
    ۱۳ شهریور ۰۲، ۰۷:۴۴
    𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
    چجووووررررررییییییی ؟ من اصن نمستونم چندتا داستان رو باهم دنبال کنم ....
  • Mah Mahi
    ۱۳ شهریور ۰۲، ۱۰:۴۰
    Mah Mahi
    خوبممممممممممممم
    من شکارچیان شگفت انگیز و آریونکست رو تموم کردم
    دختر ماسک دار میبینم که یه قسمتم مونده و بعدش دروغگوی دوست داشتنی من رو شروع میکنم
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💕👻
    ۱۰ شهریور ۰۲، ۲۳:۰۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻
    حس میکنم هر چقدر داره میگذره این بشر ژذاب تر میشههه
  • Mah Mahi
    ۱۰ شهریور ۰۲، ۲۳:۵۵
    Mah Mahi
    دقیقا
  • اینسامنیا
    ۱۰ شهریور ۰۲، ۱۴:۳۴
    اینسامنیا
    واوووو پشمززززز~~~
    بریم همشونو ببینیم🥲😭😂
    جدی سلیقه‌ت ماه ماهی اونی >>>>>
  • Mah Mahi
    ۱۰ شهریور ۰۲، ۱۸:۳۳
    Mah Mahi
    گودرت هنوز کلی فیلم هم قراره شروع به پخش شه
    سلیقه بنده خاصه
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💕👻
    ۸ شهریور ۰۲، ۱۵:۵۲
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻
    واییی مقدر شده با تواه خیلییی خوبه من که فقط محو جذابیته رو وون شدمممممم :))))))
  • Mah Mahi
    ۸ شهریور ۰۲، ۱۷:۰۱
    Mah Mahi
    دقیقاااااااا رو وون مرگ منه با اون قدش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7