Mah&Mahi Diary

Mah Mahi
Mah Mahi يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷ ب.ظ

یه سریال باحال دیدم!

گایز این سریالی که جدیدا دیدم برا سال 2017 ـه ولی خیلی خیلی خوبه

نقش های اصلیش نقش اصلی سریال عزیزترینم و جونهوعه

شاید باورتون نشه ولی به خاطر یه ویدیوی 28 ثانیه ای دیدمش

ویدیو

این ویدیو بود

یعنی هر چقدر ازش بگم بازم کمه

مخصوصا برومنس این سریال🤌🤌

آخه قشنگیشوننننننننننن

اینجا آهنگ TTتوایس رو رقصیدن و من پاره شدم

اینجا رئیس کیم یه خل به تمام معنا بود ولی باهوش هم بود

اصلا نقشه هایی که میکشید...

اینجا چقدر که خر شده بودنننننن

کنار هم بودن پرخور مردم گریز و روانی تی کیو>>>>>>

در این حد اسکول بودننننن

رئیس کیم اینجوری بود که اونقدررررر رو مخ طرف یورتمه میرفت که طرف مقابل دیوونه میشد و فرار میکرد

عاشق این نگاهای خرشم

 

از من نصیحت برید ببینید درسته 20 قسمته ولی ارزشش رو داره و فقط سه قسمت اول رو تحمل کنید رفته رفته جذاب تر میشه

اینسامنیا 𝘔𝘢𝘬𝘪𝘮𝘢 ‌‌‌‌
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • اینسامنیا
    ۸ مهر ۰۲، ۱۹:۰۴
    اینسامنیا
    وااااااو~~
    پشمز ~~
    جدی باحالهههه؟~~
    من فعلا خیلی سوئیچم رو انیمه .... کیدراما باحاله؟XD
  • Mah Mahi
    ۸ مهر ۰۲، ۲۰:۲۵
    Mah Mahi
    کیدراما یه لول دیگست
    من واقعا تنوع سریالاش رو دوست دارم
    ولی این سریال یه لول دیگه بود
    بازیگر اصلی مرد همون رئیس کیم شخصیت اصلی سریال عزیزترینم و وکیل یک دلاری هم هست
  • 𝘔𝘢𝘬𝘪𝘮𝘢 ‌‌‌‌
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۱۴:۲۷
    𝘔𝘢𝘬𝘪𝘮𝘢 ‌‌‌‌
    من کورم یا واقعا اسم سریال رو ننوشتید؟
    تجربه نشون داده همیشه سریالیایی که فقط بخاطر یه ویدیو چند ثانیه انتخاب و دیده میشن فقط همون تیکه‌شون جالبه ولی انگار ایندفعه شانس باهاتون یار بوده😂
  • Mah Mahi
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۱۷:۱۷
    Mah Mahi
    اسم سریال رئیس کیمه و پشمام که ننوشتممممممممم

    نه من هر وقت به خاطر یه میکس سریال رو دیدم واقعا خوب بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7