Mah&Mahi Diary

نینی های من Mah Mahi
Mah Mahi چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۰۹:۱۶ ب.ظ

نینی های من

خب بچه ها با نینی های من آشنا شوید

اونی که خال خالیه اسمش فندوقه و اونی که سفیده اسمش نینی عه

اینا جوجو های یه جفت از عروسهلندیهامونه که خودشون بهشون غذا ندادن و زدنشون و از 15 روزگیشون من و ماهی با سرلاک بزرگشون کردیم

تا دو ماهگی که میشه اوایل مهر و دون خور شدنشون تو اتاق ما میموندن

همیشه فندوق عادت داشت بیاد و بخوابه رو شکممون یا زیر پتومون

و بعضی وقتا هم میومد رو شونم و دقیقا چسبیده به گردنمون میخوابید و حس میکرد هر چقدر نزدیک تر امن تر

البته این عکسا و ویدیو ها برا دو تا سه ماهگیشونه الان تقریبا شش ماهه هستنبی تقصیر

عکساشون رو در ادامه مطلب ببینیدفریاد



کتاب ادبیاتم رو سوراخ سوراخ کردن:|

ویدیو

ویدیو

ویدیو

جوری خوابیده که داشت میوفتادمهر شده

ویدیو

وقتی روش رو باز میکردم گازم میگرفت که دست نزن البته گاز گرفتن هنوز بلد نبود

الان دیگه در این حد دستی نیستن چون بردیمشون بالا و کم کم میبینیمشون

blue dream Ani Shii Ani Shii
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • blue dream
    ۲۹ دی ۰۱، ۱۹:۳۸
    blue dream
    چه نازن
  • Mah Mahi
    ۲۹ دی ۰۱، ۱۹:۴۱
    Mah Mahi
    عررررررر خیلی دوسشون دارم و فقط فکر بهشون اشکام رو در میاره
    امروز آورده بودمشون پیش خودم ازم دل نمیکندن هر جا میرفتم با اون پاهای کوچولوش دنبالم میدوئیدن
    *به خاطر فصل پر ریزی بال ندارن پرواز کنن
  • Ani Shii
    ۲۸ دی ۰۱، ۲۱:۵۱
    Ani Shii
    نه ما حوصله ی کلی نگه داشتن نداریم😂😂
    لطف دارییی3)
  • Mah Mahi
    ۲۸ دی ۰۱، ۲۲:۴۶
    Mah Mahi
    مام میخوایم بفروشیمشون فقط چندتاش بمونه
  • Ani Shii
    ۲۸ دی ۰۱، ۲۱:۲۱
    Ani Shii
    ای خداااااا،منم دوتا عروس هلندی دارم می همینا 😭 تیکو و شوکو:)
  • Mah Mahi
    ۲۸ دی ۰۱، ۲۱:۳۹
    Mah Mahi
    برا من 18 تان:|
    اسماشون چه قشنگهههههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7