Mah&Mahi Diary

آهنگ قفلیمTT Mah Mahi
Mah Mahi يكشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳ ب.ظ

آهنگ قفلیمTT

های گایز

نتونستم اینو اینجا نگم

میخوام با یه آهنگ که جدیدا پیدا کردم ازدواج کنم

قضیه از این قراره که چهارشنبه دوستام گفتن که آهنگهای روسی خیلی قشنگن

من اومدم خونه و چند تا آهنگ روسی پیدا کردم

یکیش بود که شدیدا روش قفلی زدم

امروز کلا از صبححححح تاااا الان فقط به اون گوش دادم

لعنتی اصلا نمیتونمششششششششTT

آهنگ

اسم انگلیسی آهنگ:Sick of your smile

اسم خواننده:Andro

یعنی اگه گوش نکنید از دستتون رفتههههههه

معنی خیلی قشنگی هم دارههههههه

لینک

اینجا معنیش رو میتونید ببینید

باید برم یوتیوب ببینم موزیک ویدیو داشت ساب بزنم یا نه ادیت بزنم ازش تا دلم آروم بگیره:)

ꜱᴇᴛʏ .. ꜱᴇᴛʏ ..
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ꜱᴇᴛʏ ..
    ۱۰ آبان ۰۲، ۱۵:۰۰
    ꜱᴇᴛʏ ..
    دل. سامی لو و رها
  • Mah Mahi
    ۱۰ آبان ۰۲، ۱۵:۱۸
    Mah Mahi
    :))))
    وای من آهنگ ایرانی کم گوش میدم ولی این آهنگ>>>>>
  • ꜱᴇᴛʏ ..
    ۸ آبان ۰۲، ۱۸:۱۲
    ꜱᴇᴛʏ ..
    وای وای من ده ساله که قفلیم فقط دله..دل..اره
  • Mah Mahi
    ۸ آبان ۰۲، ۱۹:۲۶
    Mah Mahi
    اسم آهنگش همین دله؟ کنجکاو شدم بشنومش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7