Mah&Mahi Diary

Mah Mahi
Mah Mahi جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۷:۲۸ ب.ظ

مدارس...

های گایز

خوبید؟

با مدارس چه میکنید؟

من که از همین الان دارم پاره میشم

شنبه ها شیمی، فیزیک، حسابان و هندسه داریمTT

هر چهار تا هم اختصاصی

رسما دارم پاره میشممممممممم

شما هم یکم بگید

جیسو ꜱᴇᴛʏ .. ꜱᴇᴛʏ .. اینسامنیا ꜱᴇᴛʏ ..
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • جیسو
    ۱۳ مهر ۰۲، ۱۰:۲۵
    جیسو
    خلاصه بگم...اینطورییم که باید فقط بخونیم همین...!
  • Mah Mahi
    ۱۳ مهر ۰۲، ۱۱:۴۳
    Mah Mahi
    دقیقااااااااااا
  • ꜱᴇᴛʏ ..
    ۹ مهر ۰۲، ۲۰:۱۲
    ꜱᴇᴛʏ ..
    میدونم ولی خب..چه کار کنم
  • Mah Mahi
    ۹ مهر ۰۲، ۲۱:۱۶
    Mah Mahi
    آزمون تیزهوشان نده
    یکی از دوستای من رفت تیزهوشان و اونقدری بهش استرس و فشار وارد کردن که کلا از کنکور زده شد و کنکور نداد
  • ꜱᴇᴛʏ ..
    ۹ مهر ۰۲، ۱۹:۰۴
    ꜱᴇᴛʏ ..
    نهم..البته چون تیزهوشانه یه مقدار رو مخه و گرنه مطالب عادی چیزی ندارن
  • Mah Mahi
    ۹ مهر ۰۲، ۱۹:۴۶
    Mah Mahi
    وای دیگه دبیرستان وارد تیزهوشان نشو
    به طور کامل نابودت میکنن
  • اینسامنیا
    ۸ مهر ۰۲، ۱۹:۰۳
    اینسامنیا
    حالم از مدرسه بهم میخوره هنوز هیچی نشده دارن پاره‌مون میکنن
    مثلا الان نهایی داریم...بعد دارن جرررررمون میدن
    دیگه نمت
    بعد ازونور خانواده هی میگه چه مرگته از صب تا شب تو اتاق لای کتابی
    من : بخدا من مرگیم نیست مدرسه داره جررررواجرررر میکنه🥲😂😂
  • Mah Mahi
    ۸ مهر ۰۲، ۲۰:۲۶
    Mah Mahi
    دقیقاااااااا
    من هر چقدر هم سرم تو کتاب باشه بازم میگن بخون در حالی که متوجه نیستن دیگه کشش ندارم
  • ꜱᴇᴛʏ ..
    ۷ مهر ۰۲، ۲۰:۰۸
    ꜱᴇᴛʏ ..
    رسما‌ پاره ی دوم!
  • Mah Mahi
    ۷ مهر ۰۲، ۲۱:۴۱
    Mah Mahi
    TT
    تو چندم میخونی و رشتت چیه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7