Mah&Mahi Diary

Moving Mah Mahi
Mah Mahi پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۴۲ ب.ظ

Moving

های گایز

خوبید؟

چه خبرا؟

برا مدرسه ها وضعتون چطوره؟

من خودم خوشحالم که میرم دوستامو ببینم ولی ناراحتم چون دیگه باید از فضای مجازی فاصله بگیرمTT

و دیگه نمیتونم سریالا رو ببینمTT

وای بیاید از سریال محرک بگم که دیروز پخشش تموم شد...

خب میتونم بگم یکی از قشنگ ترین سریالا بود

ژانر فانتزی و اکشن که ژانر مورد علاقه منن

بازیگری هان هیوجو...

برا هان هیوجو رو زانوهاممممممم

و با جو این سانگ خیلی به هم میومدن

فیلمبرداری سریال فوق العاده بود و بازیگراش...

ناکسوی کیمیای روح هم حضور داشت~

و اینکه به احتمال زیاد فصل دوم هم داره چون پایانش باز بود و یه جورایی بهمون فهموندن که داستان ادامه داره

Felora Kim Felora Kim Felora Kim اینسامنیا کوکب خانم همسایه بغلی هیونجین اینا کوکب خانم همسایه بغلی هیونجین اینا
Last Comments :
۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Felora Kim
    ۹ آبان ۰۲، ۰۸:۱۲
    Felora Kim
    اره هه سو سوییت ترینهههه
    منم برم قسمتای بعدی مووینگو ببینم
  • Mah Mahi
    ۹ آبان ۰۲، ۱۴:۰۲
    Mah Mahi
    بروووو
    من در حال پخش دیدم 8 قسمت آخروووو
  • Felora Kim
    ۸ آبان ۰۲، ۲۰:۰۱
    Felora Kim
    منم دارم بهش عادت میکنم
    راستی حالا که یجاییو برا عر زدن پیدا کردم اینم بگم که کاپل بومسوک و هه سو خییییییلی کیوتنننن
  • Mah Mahi
    ۸ آبان ۰۲، ۲۰:۰۶
    Mah Mahi
    عرررررررررررر خیلیییییییییییییییی سیلتخقهثاغسدگههثقافچ0الخیشا مخصوصا هه سو مرگ مننننننننننننن
    من دیگه عادت کردم و با برنامه ریزی روزانه پیش میرم و الان ساعت هشته و من درسام رو تموم کردم و به خودم استراحت میدم که پاشم برم حموم
  • Felora Kim
    ۸ آبان ۰۲، ۱۱:۱۸
    Felora Kim
    من این سریال و الان دارم میبینم و فقط بخاطر هیو جو خفنم شروعش کردم بعد دیدم ناکسو خوشگلمم هست:)))
    منم ژانر اکشن خیلی دوست دارم ولی اکشنش خونو خون ریزی زیاد داشت از این لحاظ یکم ضد حال خوردم ولی خب هنوز دارم میبینمش
  • Mah Mahi
    ۸ آبان ۰۲، ۱۴:۰۳
    Mah Mahi
    وای منم به خاطر هان هیوجو شروعش کردمممممم
    نه من عاشق همین خون و خونریزیممممممم
  • اینسامنیا
    ۸ مهر ۰۲، ۱۹:۰۴
    اینسامنیا
    ولی این فیلما>>>>
    نیاز دارم اودیشن بازیگری بدم🥲
  • Mah Mahi
    ۸ مهر ۰۲، ۲۰:۲۶
    Mah Mahi
    :)))))))
  • کوکب خانم همسایه بغلی هیونجین اینا
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۱۹:۰۹
    کوکب خانم همسایه بغلی هیونجین اینا
    هیق
    موفق باشی...:)
  • کوکب خانم همسایه بغلی هیونجین اینا
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۱۶:۳۷
    کوکب خانم همسایه بغلی هیونجین اینا
    ادمین خوشبحالت که مدرسه رو دوست داری...
    من که می‌خوام سرمو بکوبم به دیوار که فردا بیدار نشم
    اصن من چطوری بدون کیدراما زندگی کنم آخهههههه
  • Mah Mahi
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۲۴
    Mah Mahi
    ادمین نیستم مدیرم و خب برا منم سخته بدون کیدراما ولی بهتر از اینه که دائم خونه باشم و هیچ کاری جز فیلم دیدن نکنم
    خسته شدم از بس هیچکاری نکردم
    دلم خندیدنای از ته دلم میخواد
    دلم میخواد کمی از فضای خونه و خانواده فاصله بگیرم و کمی مشغول شم
    در ضمن حاضرم برا هدفم مدرسه هم برم و سختی بکشم و یه مدت از کیدراما فاصله بگیرم چون میدونم آخرش به جایی میرسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7