Mah&Mahi Diary

victon Mah Mahi
Mah Mahi چهارشنبه, ۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳ ب.ظ

victon

خب بچه ها این پسرای گانگ رو میبینید؟ :sunglasses::smiling_imp:

اینا گروه ویکتوننdevil

و سومین گروه پسری که زندگیم شدنblush

خب این دو تا ویدیوی پایین رو ببینید دیگه گانگ نیستنlaugh

ویدیو

ویدیو

من سه روزه دارم به اینا میخندم و حال دلم خوب میشهcool

خب بزارید یه چیزایی هم در مورد این گروه بگم

*در ادامه مطلب

خب این یه گروه 7 نفره بودbroken heart

هیونگ گروه الان سربازیه و تو چند تا کامبک اخیر نیست

و حدود دو ماه پیش یکی از اعضا که خیلی عشق بود رو از گروه پرت کردن بیرون

ایشون

ایشون به دلیل مستی در رانندگی دستگیر شد و گفتن یه مدت فعالیت نمیکنه

من داغون شدم با این خبر که یه هفته بعد گفتن گروه رو ترک کرد

و من اونقدری گریه کردم و ناراحت شدم که مریض شدمcrying

و دو روز مدرسه رو پیچوندمfrown

ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
Last Comments :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۸ دی ۰۱، ۱۵:۵۹
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    میشه نشناسمش؟!؟! 😭
    کراشم بود ┬┬_┬┬
  • Mah Mahi
    ۹ دی ۰۱، ۱۸:۱۸
    Mah Mahi
    هعی زندگی...
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۸ دی ۰۱، ۱۵:۵۸
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    هانیه؟! 🤐💔
    هانسه*
  • Mah Mahi
    ۹ دی ۰۱، ۱۸:۱۷
    Mah Mahi
    خودم فهمیدم
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۸ دی ۰۱، ۰۷:۰۰
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    هوچانم😭💔پسر قشنگم💔💔💔
  • Mah Mahi
    ۸ دی ۰۱، ۱۰:۲۵
    Mah Mahi
    عرررررررر تو هم میشناسیششششششششش
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۸ دی ۰۱، ۰۶:۵۸
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    تو ویدیو اول قشنگ سیس گنگ و ابهت صدای هانیه با دو سه حرکت رفت زیر سوال😂😂😂
  • Mah Mahi
    ۸ دی ۰۱، ۱۰:۲۵
    Mah Mahi
    دقیقا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7