Mah&Mahi Diary

من بدبخت... Mah Mahi
Mah Mahi جمعه, ۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

من بدبخت...

های

میدونم دارم الکی مینویسم اینارو چون کسی نمیخونه ولی بازم مینویسم...

من خیلی بدبختمTT

بدبخت هم نه ولی دیگه خسته شودمTT

دلم میخواد تابستون بشهههههه

دو هفته پشت سر هم پنج شنبه عروسی پسر عمه هام بود و هفته بعد هم پنج شنبه عروسی پسر دختر عمومهTT

و من شنبه امتحان هندسه دارم

با خودم میگفتم طول هفته نتونم بخونم چهارشنبه میشینم میخونم و بقیش میمونه جمعه ولی یادم افتاد چهارشنبه اردو داریم و این یعنی بدبختی

طول هفته خودش به اندازه کافی سنگین و طاقت فرسا هست و نمیتونم فشار هندسه هم بذارم روش.

هندسه هم نمیشه تو یه روز خوند و بالای 10 گرفت

نمیدونم چیکار کنم

درسای فردا هم کلیش مونده ولی خیلی خستم و مغزم طاقتشو ندارهTT

نمیتونم بگم از مدرسه چون دوستام اونجان:) ولی از درس خوندن متنفرمممممم

بعد الان میگن شام هم بریم خونه یکی از دوستان و نمیذارن من بمونم خونهTT

𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻 ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💕👻
    ۳۰ آبان ۰۲، ۱۷:۰۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻
    خوش بگذره عزیزم:)))
  • Mah Mahi
    ۳۰ آبان ۰۲، ۱۹:۳۱
    Mah Mahi
    خیلی خوش گذشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عالی بوددددددددد
    به شدت هم برف بارید و اولین برف امسال رو دیدیم
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💕👻
    ۲۹ آبان ۰۲، ۱۶:۰۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻
    جووونززز اردووو
    کجا میرسن حالا؟
  • Mah Mahi
    ۲۹ آبان ۰۲، ۱۷:۳۶
    Mah Mahi
    میریم دانشگاه تبریز و مقبرة الشعرا و....
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💕👻
    ۲۸ آبان ۰۲، ۲۲:۴۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻
    بترکون پس این ۳ هفته رو 😂😁
  • Mah Mahi
    ۲۹ آبان ۰۲، ۱۴:۱۱
    Mah Mahi
    چشم
    فردا هم میریم اردوووووووو خیلی خوشحالم براشششششششش
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۲۸ آبان ۰۲، ۱۵:۲۶
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    منم عروسی دعوتم 😌
  • Mah Mahi
    ۲۸ آبان ۰۲، ۱۹:۴۲
    Mah Mahi
    :)))
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💕👻
    ۲۷ آبان ۰۲، ۱۵:۴۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻
    منم دلم لک زده واسه ی عروسییییی
  • Mah Mahi
    ۲۷ آبان ۰۲، ۱۸:۴۶
    Mah Mahi
    من خیلی وقت بود عروسی نمیرفتم ولی این سه هفته افتاده پشت هم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7