Mah&Mahi Diary

اخبار کوتاه امروز Mah Mahi
Mah Mahi چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۵۸ ب.ظ

اخبار کوتاه امروز

در ادامه مطلب ببینید

اخیراً کاراموز برنامه ی رقابتی جدید Boys Planet بنام Zhang Hao که چینی و کاراموز کمپانی Yuehua Ent هستش بخاطر یکی از پستهایی که در اکانت قدیمیش منتشر کرده بوده مورد توجه قرار گرفته:

ماجرا از این قراره که فنها درباره گذشته اون کنجکاو می شن و توی اکانتهای قدیمیش جستجو می کنن که به یه پست برخورد می کنن که اون اینطور گفته:

"هاها~~ من هرگز نمی تونم ازدواج با جنس مخالف رو بپذیرم ... خیلی بده ... چرا ازدواج با جنس مخالف در دنیا وجود داره!با هم بودن وقتی همجنس نیستید خیلی سخته!!من نمی تونم اونو درک کنم."

توضیح داده شد که این روشش برای نشون دادن حمایتش از زوج‌های همجنسگرا با استفاده از همون زبانیه که افراد "هموفوبیک" استفاده می‌کنن و به اون یک چرخش "هتروفوبیک" میده،هستش.(درواقع هموفوبیکا رو مسخره کرده)

پست هتروفوبیک ژانگ هائو به سرعت نظر فنها رو جلب کرده و حالا اونا امیدوارن اون به اولین تیم نهایی راه پیدا کنه

*اگه این اتفاق بیوفته ممکنه تغییرات زیادی تو کیپاپ به وجود بیاد

 

سونگ کانگ و کیم یوجونگ در حال بررسی برای بازی در سریال My Demon 

داستان عاشقانه بین دو دو هی، وارث یک خانواده ثروتمند که دشمن‌ همه‌اس و گو وون، اهریمنی که یک روز قدرت‌اش رو از دست میده و این دو در نهایت با هم زندگی می‌کنن...

من بیصبرانه منتظر اینم و امیدوارم بپذیرنش

 

گروه NewJeans سریع‌ترین گروه کی‌پاپ در چارت Hot 100 بیلبورد ! 

آهنگ Ditto دخترای NewJeans با رتبه 96 وارد چارت Hot 100 بیلبورد شد و درنتیجه NewJeans به سریع‌ترین گروه کی‌پاپی تبدیل شد که وارد این چارت میشه ! (6 ماه پس از دبیو)

همچنین اون‌ها پس از Wonder Girls، بلک پینک، BTS، و توایس، پنجمین گروه کی‌پاپی درمجموع و اولین گروه کی‌پاپی نسل چهار هستند که تونستند در این چارت دبیو کنند

 

 

 

انهایپن بخاطر ظاهر و رفتار جنتلمنانه‌شون و اینتراکشن‌های مودبانشون با سایر مهمونای PRADA خیلی وایرال شدن و همه جا دارن راجب اونا صحبت میکنن.
تاثیر انهایپن انقدر زیاد بود که رسانه‌های متعدد مد دربارشون صحبت کردن.
به گفته Vogue Runway، حداقل 7 هزار نفر از فنای انهایپن بیرون ساختمون Prada جمع شده بودن که خیلی از اونا از صبح اونجا منتظر بودن.

حتی رسانه های محلی هم درباره‌ی انهایپن صحبت کردن و چندین روزنامه ایتالیایی از جمله Panorama، Milano و Corriere della Sera که یکی از قدیمی‌ترین نشریات خبری ایتالیاعه در مورد انهایپن گزارش دادن.

اخبار تلوزیون ملی ایتالیا : " یکی از خفن ترین گروهای پسر روی کره زمین، جمعیتی مثل این مدت طولانی بود که دیده نمیشد. هزاران نفر که همه با هم فقط یک اسم رو فریاد می زنند: ENHYPEN. مهمانان گروه پسر کره ای در prada."

مشخص شده که توییت پرادا در مورد این گروه دومین توییت پر لایک این برند در تاریخه.
همچنین لایو اینستاگرام انهایپن بیش از 100k بیننده زنده داشت در حالی که لایو پرادا 8k بیننده داشت که یعنی تقریبا 10 برابر لایو خود PRADA لایو انهایپن بیننده داشته.

توی فرودگاه کره جمعیت خیلی زیادی از ساسنگا و فنای انهایپن به سمتشون حجوم میبرن و انقدر ازدحام جمعیت زیاد میشه که جی زمین میخوره و جیک برای یک مدت بین جمعیت گم میشه!

سونو هم بین جمعیت گیر افتاده بوده و حتی نمیتونسته به جلو یا عقب حرکت کنه ولی خوشبختانه نیکی حواسش بهش بوده و کمکش کرده تا از جمعیت رد بشه و زود تر سوار ون مخصوصشون بشه که این رفتار جنتلمنانه و مراقب نیکی بین فنا و نتیزنا خیلی وایرال شده و کامنتای مثبتی براش گذاشته شده.

خوشبختانه توی این ماجرا هیچکس آسیب ندیده ولی نتیزنا از بلیفت و هایب درخواست کردن که احترام بیشتری به فضای شخصی و امنیت آیدلاش بزاره و از بروز همچین مسائل استرس آور و خطرناکی جلوگیری کنه

نگار
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • نگار
    ۷ دی ۰۲، ۱۸:۳۴
    نگار
    واقعا این دو زن وشوهرن یا نه فقط همکار هستن
    من خیلی کنجکاو شدم بدونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7