Mah&Mahi Diary

باورم نمیشهTT Mah Mahi
Mah Mahi دوشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ

باورم نمیشهTT

ولی باورم نمیشههههههههه

دیگه چانزروم نداریممممم

من... بدون چانزروم نمیتونم

از آیوِ خوشم نمیومد و الان ازشون متنفر شدم

شاید بعضیا بیان بگن خیلی تعصبی ولی برام مهم نیست

آیو و فن هاش خونه امن منو ازم گرفتن

عذر خواهی کردن کافی نبود و حالا...

ولی به این ضرب المثل ایمان آوردم که میگن اگه لقمه رو بندازی صاحابش برش میداره

بنگ چان هیچوقت به آیو اشاره نکرد ولی دایو ها به خودشون گرفتن و شروع کردن به هیت دادن

 

sanaz اینسامنیا اینسامنیا Romina sanaz
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • sanaz
    ۱۲ شهریور ۰۲، ۱۱:۵۱
    sanaz
    من هنوز هم دارم فشار میخورم و تاابد هم ادامه دارهههههه
  • Mah Mahi
    ۱۲ شهریور ۰۲، ۱۲:۳۴
    Mah Mahi
    تا وقتی چانزروم برگرده ادامه داره
    اونروز فن ها کامیون اعتراضی فرستادن جلوی کمپانی و کامنتای زیر پست خبر اینجوری بود که همه به این فکر میکردن که این اولین و آخرین کامیون اعتراضی درست و خوبیه که فرستاده میشه جلوی کمپانی
  • اینسامنیا
    ۱۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۸
    اینسامنیا
    آره جو کیدراما خیلی قشنگ شده ، بچه و ازدواج و خوبی و اینا:)))))
    دمو ولی کیپاپ...😭😭😭
  • Mah Mahi
    ۱۱ شهریور ۰۲، ۱۹:۳۴
    Mah Mahi
    دقیقا
  • اینسامنیا
    ۱۰ شهریور ۰۲، ۱۴:۳۷
    اینسامنیا
    بعد به فن هاشونم میگی میگن چان حرف بدی زد باید عذرخواهی میکرد....! آیو خیلیم لایو خوبه خیلی با ادبن شما نمیفهمین....!
    نه شما میفهمین! دایو های تعصبی...!
    ینی چی که دیگه چانرزوم نداریمممم
    فک میکردم قشنگ چان میومد می‌شست بغل دستم خیلی صمیمی و کیوت بود اصا ...
    خونه امن ن بود...!!!
    استی با چانرزوم کلی خاطره داره....!!
    ینی چی ؟
    گریه کردن*
    چرا کیپاپ اینطوریههههه
    چان بخاطر کاری که نکرده باید عذرخواهی کنه و دایو خوشحالم باشه ؟؟؟؟
    بعد نگین چرا از آیو خوشم نمیاد... دیسبند هم بشن آدم راضی تره حداقل فیو آدم آسیب نمیبینه!!!
    اون از قضیه سونتین این از بنگ چان.
    وای😭😭😭😭😭😭😭😭
    جوپ یکاری کن دستم به دامنتشنزوشنزوسن
  • Mah Mahi
    ۱۰ شهریور ۰۲، ۱۸:۳۳
    Mah Mahi
    ولی مقصر آیو نیست فن های آیو هست
    جدیدا جو کیپاپ خیلی خراب شده ولی جو کیدراما قشنگ شده و همه تو نخ ازدواج و بچه دار شدنن برا همین دارم سعی میکنم با اونا حالم و خوب کنم
  • Romina
    ۸ شهریور ۰۲، ۲۳:۴۵
    Romina
    سلام
    میشه توضیح بدین دقیقا چی شده؟😁
  • Mah Mahi
    ۹ شهریور ۰۲، ۱۳:۴۲
    Mah Mahi
    ماجرا از این قراره که بنگ چان تو چانزروم میگه که نسل جدید اینجورین که وقتی سلام میدی جواب نمیدن و دایو ها یعنی فن های آیو به بنگ چان حمله میکنن و میگن تو منظورت آیو بود و بهش هیت میدن جوری که بنگ چان میاد معذرت خواهی میکنه و به خاطر هیت ها کمپانی دیگه اجازه لایو اومدن بنگ چان رو نمیده
  • sanaz
    ۷ شهریور ۰۲، ۱۵:۵۳
    sanaz
    از آیو متنفرممممممم
    در حدی که نمیشه گفت چقد
    متنفرممممممطمایالژسااژژتمژژم
    اعهههههههژعیاژاژااژاژاژاژاژغژاطمسکخبتز
    من با این زندگی میکردم حالا باید بخاطر یه گروه به درد نخور کنسل بشههههه😐😐😐😐💔💔💔💔💔💔💔😭🔪🔪🔪
  • Mah Mahi
    ۷ شهریور ۰۲، ۱۹:۳۰
    Mah Mahi
    مود همه استی ها همینه
    لعنتی من قصد داشتم آیو رو کامل بشناسم ولی دیگه عمراً
    دایو ها منطقه امنم رو گرفتن
    احساس خیلی بدی دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7