Mah&Mahi Diary

نجیب زاده Mah Mahi
Mah Mahi جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۵۵ ب.ظ

نجیب زاده

های گایز

من بالاخره این سینمایی رو دیدم

و میتونم بگم که...

من مردم، دیگه زنده نیستمممممممم

چرا سونهو انقدر کراشهههههههههههه

فقط اونه که میتونه وقتی 20 تا تفنگ دقیقا جلوش روش نشونه رفتن در بره

ولی شیپ سونهو و مارکو...

خیلی باحال بوددددددد

از انکلیسی حرف زدنش که نگممممممممممممممم

و جوری که سایکو ولی کول بود...

کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق) sanaz
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
    ۳۰ مرداد ۰۲، ۱۴:۱۰
    کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
    برم نت خودمو به فنا بدم
    خنده عصبی *
    اونی سریالایی که میگی اینقد خوبننن😭👌
  • Mah Mahi
    ۳۰ مرداد ۰۲، ۱۵:۱۳
    Mah Mahi
    :)))
    من سریال بد نمیبینم عشقم:)
    به من اعتماد کن
  • sanaz
    ۲۸ مرداد ۰۲، ۲۱:۱۴
    sanaz
    وای سونهو واقعاً کراشههههههه
    من مرگگگگ
    وایییی
  • Mah Mahi
    ۲۸ مرداد ۰۲، ۲۲:۰۴
    Mah Mahi
    منم مردم
    سونهو سایکو یه لول دیگست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7