Mah&Mahi Diary

شکارچیان شگفت انگیز Mah Mahi
Mah Mahi يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۵۹ ب.ظ

شکارچیان شگفت انگیز

های گایز

من بالاخره این سریالو دیدمممممممممم

خیلی خوب بوددددددددد

فصل اول که نگم براتون تو دو روز تمومش کردم

و امروز صبح فصل دوم رو شروع کردم و میخوام بگم...

چرا باید آدم بدا انقدر کراش باشن؟؟؟؟

لعنتیییییییییی

دارم تیکه پاره میشممممممم

این پوسترش خیلی قشنگه

این سه تا...

خداااااااااااا چرا من انقدر عر دارم؟

قبل اینکه این سریال و شروع کنم کلی ازشون میکس یافتم

کراشای لعنتییییییییی

دوتاش رو براتون میذارم

ویدیو

ویدیو

اینسامنیا اینسامنیا اینسامنیا sanaz
Last Comments :
Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • اینسامنیا
    ۲۴ مرداد ۰۲، ۱۸:۵۵
    اینسامنیا
    منم نیکنازم
    اینسامنیای اعظم . ترکیبی از اینسامنیا (بی خوابی) و سومنیا (فن دریم‌کچر)😭😂
    و ۱۴ سالمه :)))) درواقع ۳ سال ازم بزرگتری اونی🥲👌
    دیکه... infp بیدم و علاقه شدید به صنعت سرگرمی شرق آسیا اعم از کیپاپ و جی پاپ XD
    همین دیگه ... 😭😂
  • Mah Mahi
    ۲۴ مرداد ۰۲، ۱۹:۲۹
    Mah Mahi
    ایول هم تایپیم
  • اینسامنیا
    ۲۴ مرداد ۰۲، ۱۸:۵۴
    اینسامنیا
    اوووو~~
    چه خواهرای خوبییی😭😂😂
    الان ماهی جوابمو داد ؟~~
  • Mah Mahi
    ۲۴ مرداد ۰۲، ۱۹:۳۰
    Mah Mahi
    آره ولی از طرف ماه
  • اینسامنیا
    ۲۴ مرداد ۰۲، ۰۱:۳۸
    اینسامنیا
    دارم میرم دانلودش کنم😂😂
    وای چقد این وبلاگ شخصی‌ت باحاله اونیییی
    اونی آشنا بشم یکم اگه میخوای ؟ ~~
  • Mah Mahi
    ۲۴ مرداد ۰۲، ۱۱:۴۶
    Mah Mahi
    تنکیو وری ماچ

    خب من ماهم و 17 سالمه
    یه آبجی دوقلو به اسم ماهی هم دارم
    تشخیص دادنمون که کی الان جوابت رو میده خیلی سخته:)
  • sanaz
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۷:۱۳
    sanaz
    وای باید اینم نگاه کنمممممم✌🏻🥲👀
  • Mah Mahi
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۸:۰۲
    Mah Mahi
    خیلی خوبههههههههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7