Mah&Mahi Diary

King The Land Mah Mahi
Mah Mahi سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰ ق.ظ

King The Land

های گایز

من این سریال رو بالاخره تموم کردم:)

نظرمو تو ادامه مطلب میگم

خب نمیخوام اسپویل کنم پس نگران نباشین

فقط بگم که پایانش خوبه:)

 

از این سریال خیلی انتقاد شد چون میگفتن خیلی کلیشه ایه ولی...

به نظر من بی نقص بود.

من از خیلی کم سریال عاشقانه ای خوشم میومد ولی این خیلی خوب بود

نمیدونم چی بگم ولی اینو بدونید که خیلی قشنگه

ارزشش رو داره برید ببینید:)

𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻 جیسو جیسو 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻 sanaz
Last Comments :
Tags :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💕👻
    ۲۴ مرداد ۰۲، ۱۷:۰۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻
    آخه انقدر وایرال شده بود نمی شد ندید :)))
  • Mah Mahi
    ۲۴ مرداد ۰۲، ۱۷:۴۰
    Mah Mahi
    یس
  • جیسو
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۲۱:۰۹
    جیسو
    آره، ایشون بازیگر خوبیه به‌نظرم؛ موافقم!:>
  • Mah Mahi
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۲۲:۴۴
    Mah Mahi
    یسسسس
    من سریال کی دو و دهن لق رو دیدم ازش و نتونستم اینو نبینم
  • جیسو
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۵:۲۰
    جیسو
    واایییی من هنوز کامل ندیدمممممقرذتانمصثقرذقصثرذتامنصثارذاصث
  • Mah Mahi
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۸:۰۳
    Mah Mahi
    من در حال پخش دیدم به خاطر یونا
    یونا یکی از بازیگرای مورد علاقمه
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💕👻
    ۲۲ مرداد ۰۲، ۲۰:۲۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵  💕👻
    موافقم بات^^
  • Mah Mahi
    ۲۲ مرداد ۰۲، ۲۲:۲۵
    Mah Mahi
    عرررررررررر تو هم دیدیش؟
    واقعا خیلی قشنگ بود
  • sanaz
    ۱۷ مرداد ۰۲، ۱۷:۳۳
    sanaz
    به نظر خوب میاد..
    منم از سریال های عاشقانه خوشم نمیاد
    ولی بهتره برم اینو ببینم
  • Mah Mahi
    ۱۷ مرداد ۰۲، ۱۹:۰۷
    Mah Mahi
    اوهوم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7