Mah&Mahi Diary

نیستم Mah Mahi
Mah Mahi شنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۰۶ ب.ظ

نیستم

هعی معذرت گایز که خیلی وقته نیستم

این روزا رو مد پست گذاشتن نبودم

بعد اوکی شدن لپ تاپم دارم پشت سر هم فیلم میبینم و این دو روز اخیر هم یا بیرون بودم یا داشتم برنامه آر یو نکست؟ رو میدیدم

واقعا برنامه جالبیه ولی شخصیت مورد علاقم حذف شد و در حال حاضر دل شکستم

موزیک ویدیو های عقب مونده هم زیرنویس زدم

دوشنبه هم امتحان دارم و الان نشسته بودم بخونم گفتم یه یادی از شما کنم

شما فیلم جدید چی میبینید؟

من دلم لک زده کیمیای روح ببینم ولی ماه اوکی نمیده و من دارم تیکه پاره میشم

فیلم جدید هم فقط یه بی ال تایلندی شروع کردم و یه انیمه هم دان کردم ولی هنوز شروعش نکردم

 

زیاد حرف زدم

حیحی بایmail

جیسو sanaz sanaz sanaz
Last Comments :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • جیسو
    ۲۵ مرداد ۰۲، ۱۵:۲۴
    جیسو
    موفق باشیی تو کارات؛
    *انرژی های مثبت فرستادن
  • Mah Mahi
    ۲۵ مرداد ۰۲، ۱۵:۵۱
    Mah Mahi
    عرررررررررررررررر ذوق

  • sanaz
    ۱۷ مرداد ۰۲، ۱۶:۲۷
    sanaz
    یه سال ازم بزرگتری..!😂👀
  • Mah Mahi
    ۱۷ مرداد ۰۲، ۱۹:۰۷
    Mah Mahi
    عه
  • sanaz
    ۱۶ مرداد ۰۲، ۲۲:۰۲
    sanaz
    درک میکنم..)
    کلاس نهمی؟
  • Mah Mahi
    ۱۶ مرداد ۰۲، ۲۳:۰۸
    Mah Mahi
    نه:|
    قراره برم یازدهم:)
  • sanaz
    ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۹:۲۸
    sanaz
    خوبی؟
  • Mah Mahi
    ۱۴ مرداد ۰۲، ۲۲:۴۴
    Mah Mahi
    اوهوم یکم مودم ناجوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7