Mah&Mahi Diary

از گور برخاسته Mah Mahi
Mah Mahi سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

از گور برخاسته

های گایز

بیاین نظرم رو در مورد این سریال بگم

این سریال مرگ منه

دقیقا ژانری که میخواستم

معمایی، ترسناک و درام

12 قسمت بود و از همون اول در حال پخش دیدمش

خیلی خیلی قشنگ بود

بازیگری کیم ته ری منو واقعا شگفت زده کرد

عاشق این دختر شدم ناموصا

خیلی خوب بوددددددد

شدیدا بهتون پیشنهادش میکنم

Felora Kim Felora Kim کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Felora Kim
    ۸ آبان ۰۲، ۲۰:۰۴
    Felora Kim
    عجبب
    برعکس من معمولا بعد پخش میبینم که انتظار نکشم
  • Mah Mahi
    ۸ آبان ۰۲، ۲۰:۰۶
    Mah Mahi
    من متاسفانه نمیتونم بصبرم
  • Felora Kim
    ۸ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰
    Felora Kim
    آقا این سریال تا ابد>>>>>>>
    چجوری تونستی در حال پخش ببینی سریالش انقد قشنگه که آدم نمیتونه صبر کنه برا قسمت بعد
    بازی کیم ته ریم که اول تو 2521 نظرمو جلب کرد الآنم که اینجا ترکوند
  • Mah Mahi
    ۸ آبان ۰۲، ۱۴:۰۴
    Mah Mahi
    برا همین هزار بار مزدم و زنده شدم تا قسمت بعددددد
    من 2521 ساله ندیدم ولی از گوربرخاسته به خاطر ژانرش و خفنیش دیدم و یکی از بهترینا بود
    و اینکه من دوست دارم سریالا رو در حال پخش ببینم
    عذاب کشیدن برا قسمت بعد بیشتر میچسبه
  • کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
    ۳۰ مرداد ۰۲، ۰۰:۲۹
    کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
    اونییییی از گور برخاسته و دارم میبینم
    قسمت اولشم
    ینی خداس خداااا
  • Mah Mahi
    ۳۰ مرداد ۰۲، ۰۰:۴۰
    Mah Mahi
    آفرینننننننننن
    عررررررررررررر
    خیلی خوبههههههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7