Mah&Mahi Diary

وضعیت روحیم Mah Mahi
Mah Mahi پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۳۸ ق.ظ

وضعیت روحیم

اینروزا وضعیت روحیم داغونه

هر روز گریه، گوشه گیری، دعوا، بی حوصلگی، سردرد و ...

شاید باورتون نشه ولی دلیلش مامانم و خواهر بزرگمه

فکر کنم هنوز نمیدونن تابستونه:)

بعد چهار سال هنوز به کیپاپر بودنم عادت نکردن

هنوز نمیدونن اگه کیپاپ نبود من الان اینجا پیششون نبودم

نمیدونن تمام مشغولیت من اوناست و بدون اونا هیچم

sanaz sanaz sanaz sanaz sanaz
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • sanaz
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۳:۳۹
    sanaz
    موافقم
    اشکالی نداره
    بالاخره فرند شدیم حرف زدن مهم نیست🥲🌈😂
  • Mah Mahi
    ۱۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۶
    Mah Mahi
    یس
  • sanaz
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۱:۴۳
    sanaz
    همینجا بحرفیم😂😐
  • Mah Mahi
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۳:۰۹
    Mah Mahi
    فکر کنم ناجور شه تو کامنتا بحرفیمXD
  • sanaz
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۱:۴۳
    sanaz
    هیچکدومو ندارم🥲
    بنظرت خیلی شانس نداریم؟😐🥲💔
  • Mah Mahi
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۳:۰۹
    Mah Mahi
    هعی زندگی
  • sanaz
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۱۹:۲۶
    sanaz
    عالیههههههههههه
    یه enfp پیدا کردممممم
    ایول😂🥲🌈🌈🌈🌈🌈🌈
    فرندشیم ماه؟
  • Mah Mahi
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۱:۱۰
    Mah Mahi
    اوکی تل یا اینستا داری؟
  • sanaz
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۱۸:۴۴
    sanaz
    خدای من چقد منی)))))
    تایپت چیه؟
    من enfp

    خودا فونت اینجا چرا انقد خوبه😐😂
  • Mah Mahi
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۱۹:۲۱
    Mah Mahi
    شتتتتتتت!!!!! منم enfp امممممممممم پشمامممممممممممممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7