Mah&Mahi Diary

چالش Mah Mahi
Mah Mahi يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۵۴ ب.ظ

چالش

های گایز

خوبید؟

من یهویی این چالش رو دیدم و میخوام انجامش بدم البته اگه گشادیم نیاد هر روز بزارمش:)

تو ادامه مطلب برا هر روز رو اضافه میکنم

هر کس دیگه ای خواست انجامش بده تو کامنت ها بگه ببینم:)

روز آخر:)

روز اول:

عکس خودم:ماه

15 فکت در مورد خودم:

1-اصلا از جیگر خوشم نمیاد حتی با فهمیدن بوش حالم به هم میخوره

2-از حیوانات و پرنده ها نمیترسم اما از حشرات میترسم

3-عاشق ارتفاع و پرواز

4-عاشق شهر بازی و وسیله های ترسناک

5-سریع رو افراد خارجی کراش میزنم:|

6-تو آشپزی مهارت دارم

7-به جز ماهی با خانوادم راحت نیستم:)

8-تنهایی برای من وقتی معنی میشه که ماهی نباشه تا وقتی هست تنها نیستم

9-عاشق رمان نوشتن و کتاب خوندنم

10-به موسیقی علاقه زیادی دارم

11-خیلی سریال میبینم

12-یه فوجوشی، کیپاپر و کیدرامرم

13-دوستی ندارم که ذوقم رو پیشش خالی کنم

14-چون به ریتم پایبندم نمیتونم با آهنگ ایرانی برقصم و از 6 سالگی تا الان تو هیچ مراسمی مهم یا غیر مهم نرقصیدم:)

15-از خواهر بزرگم بدم میاد چون هیچ درکی نداره و به علایقم احترام نمیزاره:)

روز دوم:

معنی خاصی نداره:)

روز سوم:

اینجا تازه حموم کردن خیسن و یکیش هم سرش نیستangel

روز چهارم:

عادتی که دوست داشتم نداشته باشم این بود که خود خوری نکنم و حرفام رو به خانوادم بتونم بگم که کمی به خواسته هام توجه کنن

روز پنجم:

روز ششم:

مرد عنکبوتی، نمیدونم همینجوری به نظرم بهتر از بقیه ست

چون پرواز میکنه گانگه

روز هفتم:

بنگ چان استری کیدز:)

در برابرش ناتوانم

روز هشتم:

سریالایی که دارن پخش میشن رو ببینم و کتاب بخونم و همینطور رمانم رو اصلاح کنم

روز نهم:

خودم:) به خودم افتخار میکنم که تا اینجا تحمل کردم

روز دهم:

Back to me,seven,a star is born

به ترتیب از چپ به راست خواننده هاشون رو میگم:

the rose,jungkook,ash island

روز یازدهم:

دو سال پیش:)

روز دوازدهم:

خوب یادم نمیاد چطوری با وبلاگر بودن آشنا شدم ولی وقتی به خودم اومدم دیدم بلدم باهاش کار کنم و قالب بزنم با اینکه یکم طول کشید بفهم.

وبلاگ هم اولش به خاطر حمایت از اکسدینری هیروز که تازه دبیو کردن بود

روز سیزدهم:

چرا بیخیالم نمیشی؟ چی از جونم میخوای؟ میخوای بمیرم؟ چرا نمیذاری کاری که میخوام رو بکنم؟ چرا باورم نمیکنی؟ من چیکارت کردم؟

روز چهاردهم:

عکس

روز پانزدهم:

barbie dreams-fifty fifty

Bicycle - xh

Gangnam Style-PSY

I Need you - BTS

INVU - TAEYEON

NUNU NANA - jessie

living - osun

TEN- 'Birthday'

Run BTS - bts

Obsession-exo

روز شانزدهم:

عکس

روز هفدهم:

کسی نیست که بخوام به جاش زندگی کنم

چون از زندگی اطرافیانم چیز زیادی نمیدونم

روز هجدهم:

خب مطمئنن آرزوی هر کسی یه زندگی خوب و موفقیته

دوست دارم اونقدری موفق بشم و برا خودم پول در بیارم که از این خونه برم و زندگی مستقل خودمو بکنم و شاد باشم و بخندم

روز نوزدهم:

کوآلا:| ، پر انرژی

کوآلا چون زیاد میخوابم

پرانرژی هم چون تو مدرسه خیلی پر انرژی ام

روز بیستم:

شوهر خیالیم:| هنوز هیچ تصوری ازش ندارم ولی قد بلند و خوشگله:)

روز بیست و یکم:

فیلم دیدن واقعا منو خیلی خوشحال میکنه:)

روز بیست و دوم:

خواهر دوقلوم:)

روز بیست و سوم:

لایت استیک اکسدینری هیروز:)

روز بیست و چهارم:

دختری با هفت اسم، کتابخانه نیمه شب، آن سوی زیبای ماه

روز بیست و پنجم:

عینک آفتابی، کارت بانکیم

روز بیست و ششم:

دوستام خوبن:) فقط هیچکدوم اونقدری که دلم میاد به حرفام واکنش نمیدن یا کلا اونا کسی نیستن که حرف میزنن:)

روز بیست و هفتم:

چون به نظرم جالب اومد:)

روز بیست و هشتم:

فکر کنم فقط جوشام کمتر شده و دیگه اصلا با افکت عکس نمیگیرم:|

روز بیست و نهم:

فقط خودت مهمی:)

روز آخر:

rainy days از تهیونگ:)

صداش خیلی قشنگه...

جیسو
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • جیسو
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۵:۲۰
    جیسو
    این چالش و دوست دارم:>

    چه خوب... صورتت و دوبار تو روز حتما بشور و سعی کن مرطوب کننده مناسب پوستت استفاده کنی، لایه برداری دوبار در هفته خیلی موثره!
  • Mah Mahi
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۸:۰۳
    Mah Mahi
    تنکیو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7