Mah&Mahi Diary

Mah Mahi
Mah Mahi چهارشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱ ق.ظ

سریالایی که قراره ببینم

های گایز

لعنتی چرا انقدر تند تند سریالای قشنگ بیرون میاد؟؟؟

من هنوز تازه الان از گور برخاسته رو شروع کردم

باید ضربان قلب، تو نوزدهمین زندگیم میبینمت، عوضی و پولدار و دروغ های پنهان در باغچه من رو ببینم.

هنوز میخوام فصل اول گروه DP و شکارچیان شگفت انگیز هم ببینم ولی وقت نمیکنممممممممم

شما ها چیا میبینید؟

من کینگ د لند هم میبینم

همه خیلی ازش انتقاد کردن ولی به نظر من که خیلی خوبه:)

Last Comments :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7