Mah&Mahi Diary

روباه نه دم Mah Mahi
Mah Mahi شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۳۹ ب.ظ

روباه نه دم

عر این سریال...

خیلی فوق العاده بودددددددددددددد

قسمت آخر کلی گریه کردم.

هم از غم هم از شادی

لعنتی کیم بوم خیلی کراشههههههههه

مردن لی یون مهم نبود ولی اگه رانگ میمرد خودم رو میکشتم

هعی...

B یاسمن گلی :)
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • B
    ۱۴ شهریور ۰۲، ۲۰:۲۳
    B
    واااای
    این سریال
    من فصل اولش رو دوست نداشتم ، نه لی یون شخصیت جالبی داشت نه اون دختره، فقط بخاطر رانگ که خیلیییی کراشههههه نگاش کردم
    اما فصل دوم عالییی بود ، لی یون هم خیلی نقش خوبی داشت کلی شخصیت های جدید بهش اضافه شد . خیلی خفن بود
  • Mah Mahi
    ۱۴ شهریور ۰۲، ۲۰:۳۰
    Mah Mahi
    چقدر من~~
  • یاسمن گلی :)
    ۲۷ خرداد ۰۲، ۲۰:۲۵
    یاسمن گلی :)
    آیییییی این سریال عالییی بود ولی من فکر میکردم فصل دومش هم باید ۱۶ قسمتی باشههه🫠
    نمیدونی فصل سومی در کار هست یا نه؟
  • Mah Mahi
    ۲۸ خرداد ۰۲، ۰۰:۰۵
    Mah Mahi
    به احتمال زیاد فصل سوم هم داره چون خدای کوهستان اصلی تکلیفش مشخص نشد
    منم میخواستم بیشتر باشه:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7