Mah&Mahi Diary

سخته Mah Mahi
Mah Mahi يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۵۰ ب.ظ

سخته

هعی شمام دارید مثل من زیر فشار درسا نابود میشید؟

من که دارم خرد میشم تا 4 اردیبهشت امتحان داشتیم و از اون روز به بعد هم هر روز هر معلم 3 درس یا 2 درس میپرسه و میشه 8 درس در روز

بعد هم دارن امتحانای شفاعی ترم رو میگیرن و داریم رسما پاره میشیم

من که چند روزه نخوابیدم و دارم نابود میشم ولی به طرز عجیبی امروز تو مدرسه خیلی انرژی داشتم و همه رو سرویس کردم

کی قراره این کوفتی ها تموم شه؟

خودم جواب رو میدونم انشالله 24 خرداد تموم میشه و تا یه ماه سراغ درس نمیرم

Last Comments :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7