Mah&Mahi Diary

بالاخره Mah Mahi
Mah Mahi شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰ ق.ظ

بالاخره

عررررررررررررررررر بچه ها دل تو دلم نیست laugh

امروز بالاخره سریال وظیفه بعد از مدرسه اومد و کارام رو میکنم بشینم ببینمششششششش

خیلی اذیت شدم تا بیاد

Melody ... Melody ...
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Melody ...
    ۳۱ خرداد ۰۲، ۱۹:۴۵
    Melody ...
    زندگی زیباست زیادی دیگه زیباست
    وای هیچکدوم اندازه یونگ سو رو مغزم اسکی نمیرفت اما از طرفی تنها شخصیتی که زیاد توجهمو جلب کرد تو سریال اون قلدره کوان ایل ها بود
    روند ادم شدنشو داشتیم میدیدیم😂
  • Mah Mahi
    ۳۱ خرداد ۰۲، ۲۱:۴۳
    Mah Mahi
    دقیقا. از همون اول کراشم بود
  • Melody ...
    ۲۸ خرداد ۰۲، ۱۵:۲۰
    Melody ...
    یچی بگم این تهش خیلی اعصاب خوردیه
    اگه میخوای ببینی فقط پارت یک که تا قسمته ۶ بودو ببین
    اصن خیلی چیز شدم اخر قسمت ۱۰
  • Mah Mahi
    ۲۹ خرداد ۰۲، ۱۱:۲۵
    Mah Mahi
    خیلی خیلی دیر گفتی من خیلی وقته نگاه کردم و گریه هم کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7