Mah&Mahi Diary

چرا تموم نمیشه Mah Mahi
Mah Mahi پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۴۱ ب.ظ

چرا تموم نمیشه

چرا این روز نحس تموم نمیشه؟

امروز سه تا خبر بد شنیدم و یه اتفاق بد هم افتاده

اولین خبر:

این عشق مامان رفته بود مغازه بابام یکی از مشتری های بابام در رو باز میزاره پرواز میکنه میره بیرون و بعد بابام میره دنبالش میبینه یه کلاغ گرفتتش و رو یه شیروانی داره میخورتش و بامبی(اسم پرندم) هم هنوز زندست و داره جیغ میکشه و بعد کلاغ بامبی رو میبره و بابام لاشه نصفش رو پیدا میکنهcryingbroken heart

دومین خبر:

این پسر من مونبین عضو آسترو هست که دیشب جنازش رو تو خونش پیدا کردن و الان کل کیپاپ بهم ریخته و همه کمپانی ها و آیدلا به احترام مونبین فعالیتاشون رو کنسل کردن و مون سوآ خواهر کوچک تر مونبین که عضو گروه بیلی هست هم به مدت یه هفته از فعالیت هاش کناره گیری کرد و حال خوبی نداره

ویدیو

این ویدیو میکس عکس بالاست و به شدت داغونم کرد

سومین خبر:

این گروه ویکتون عزیزمه و یه ساله که فنشونم و به شدت دوستشون دارم و فکر کنم بعضی پست ها رو هم دیده باشید امروز صبح کمپانیشون و خود اعضا اعلام کردن که گروه دیسبند شدهbroken heart

سونگ شیک سربازیه و سجون تا آخر ماه ژوئن میره سربازی و سونگوو هم تازه برگشته و اینا هنوز با کمپانی قرار داد دارن و معلوم نیست برن یا نه ولی هانسه و بیونگ چان کمپانی رو ترک کردن و اینجوری گروه از هم پاشید و دیسبند شدن و من رو با یه دنیا غم تنها گذاشتنcryingbroken heart

یه اتفاق بد هم اینه که من با ماه به شدت دعوام شد و رمانای هم دیگه رو پاره کردیم و زد و خورد اتفاق افتاد و منم که دلم حسابی پر بود نشستم بیش از اندازه گریه کردم و الان داغونم و چشام درد میکنه ولی شاید باورتون نشه ولی با این شدت دعوا نیم ساعت بعد آشتی کردیم

خدا پنجمیش رو به خیر کنه

 

بین این همه ناراحتی فردا سریال وظیفه بعد از مدرسه پارت دومش میاد

Last Comments :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7