Mah&Mahi Diary

Mah Mahi
Mah Mahi چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱ ق.ظ

K2

وای بچه هااااااا

دیشب با وجود مدرسه ماهی تا ساعت یک و نیم کی دو رو دیدیم و تموم کردیم

از خوب بودنش نمیتونم چیزی بگم

یه سریال اکشن و قشنگ و یه قسمتی هم معمایی

من تو یه قسمت هم گریه کردم، هم خندیدم، هم از هیجان و استرس مردم، هم دیوونه شدم.

کلا همه احساساتم به هم ریخته بود

چون قسمت آخر بود شخصیت اصلی داشت میمرد و من گریه میکردم به خاطر مردنش

چون شب هم بود و نباید کسی میفهمید بیداریم نمیتونستیم صدامون رو در بیاریم و از هیجان هر دو کبود شده بودیم

خلاصه بهتون پیشنهاد میکنم ببینیدش

ناشناس
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ناشناس
    ۲۸ دی ۰۱، ۱۱:۴۵
    ناشناس
    چقد یه خواهر داشتن خوبه 🥰
    میشینین با هم فیلم و سریال می بینین و.......
    منم یهههههه خواهرررر میخوامممممممم
  • Mah Mahi
    ۲۸ دی ۰۱، ۱۳:۳۱
    Mah Mahi
    اوهوم
    هیچوقت تنهایی سریال نمیبینیم
    خودشم هر دو کیپاپر و کیدرامر
    واقعا یه نعمته بزرگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7