Mah&Mahi Diary

Mah Mahi
Mah Mahi سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۱۴ ب.ظ

شوخی

این بشر شوخی خوبیه برامfrowncrying

نمیتونمشششششششش

*گونیل لیدر گروه اکسدینری هیروز

رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥
Last Comments :
Tags :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۳۰
    رَها شُدِهـ ❥
    خب دستت اومده تقریبا
    قشنگ شده
  • Mah Mahi
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۳۲
    Mah Mahi
    تنک

  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۲۶
    رَها شُدِهـ ❥
    اره این وبتو فالو کردم قالبشو پسندیدم ترکیب رنگیش قشنگه
  • Mah Mahi
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۲۷
    Mah Mahi
    دیروز درستش کردم بدون هیچ کمکی:)
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۲۲
    رَها شُدِهـ ❥
    اشکال نداره یه دو دفه قالب بزنی دستت میاد
  • Mah Mahi
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۲۳
    Mah Mahi
    دو دفعه زدم ولی دقت نکردم تا حالا
    https://xdinaryheroesvillains.blog.ir/
    برا اینجا رو ببین چطوره؟
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۱۷
    رَها شُدِهـ ❥
    عاووو فایتینگگگگ مشکلی چیزی داشتی خوشحال میشم کمکت کنم
  • Mah Mahi
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۱۹
    Mah Mahi
    الان یادمه از یه جایی برا اون یکی وبلاگم رو درست کرده بودم ولی الان یادم نیست:|
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۱۴
    رَها شُدِهـ ❥
    دو ساله تو چی؟
  • Mah Mahi
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۱۶
    Mah Mahi
    یه سال و نیم ولی تا حالا با قالب و اینا کار نکردم و تازه یه ماهه دارم روش کار میکنم
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۱۲
    رَها شُدِهـ ❥
    خط 956 دو تا کد رنگ داره اولی رو #FFF بذار دومی رو #000 که بشه نوشته کامنتا رو ببینیم
    کد امنیتی رم بردار
  • Mah Mahi
    ۲۷ دی ۰۱، ۲۳:۱۳
    Mah Mahi
    باشه
    چند ماهه تو بیانی؟
    شاید هم سال؟
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۹:۲۶
    رَها شُدِهـ ❥
    در برابر زیباییش سکوت اختیار مینمایم-
  • Mah Mahi
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۹:۳۰
    Mah Mahi
    من مردم هنوز سکوت کردن پیشکش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7