Mah&Mahi Diary

مرگ:) Mah Mahi
Mah Mahi شنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹ ب.ظ

مرگ:)

باورتون میشه هانسه خودش اینو گذاشته پست اینستاش؟

من به خدا زنده نیستم

این چه وضعشه؟

خودکشی برای استایل،رنگ مو،تتو و ...

من فقط میخوام برم بمیرم و سکوت کنم

این زندگی دیگه بعد اینا معنی نداره

این ژست لعنتی:)

موهاش...؟

لعنتی رنگ پاستیلی موهاش

و از همه مهمتر موهاش بنفشههههههه

تتوهاش...

وایب عکسای بالایی<این عکس

تف...

موهای صورتی:|

چذابیت....

تتوهای لعنتیش

...

ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۱۱ دی ۰۱، ۲۲:۵۱
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    خیلییییی
  • Mah Mahi
    ۱۲ دی ۰۱، ۰۸:۲۱
    Mah Mahi
    هعی تف...
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۱۱ دی ۰۱، ۱۴:۳۰
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    سومین عکس همین پست (از بالا)
    وقتی منتشر شده بود برا یمدت رو اکثر پروفایل ها بود(اینستا و بیان)و خب من از نزدیک این رو ندیدم بودم(منظورم این که فقط از دور دیده بودمش) و فکر میکردم این عکس سانمیه 😂💔
  • Mah Mahi
    ۱۱ دی ۰۱، ۲۲:۴۲
    Mah Mahi
    جررررررررررر ولی خیلی قشنگه لامصب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7