Mah&Mahi Diary

Mah Mahi
Mah Mahi چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶ ب.ظ

میکس از کیمیای روح

ویدیو

این میکس رو خودم درست کردم

البته ویدیوش رو از نماشا پیدا کردم و لیریک و ترجمش رو خودم گذاشتم

نام آهنگ: Natural از Imagine Drogons

Ana   *_* Ana   *_*
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Ana *_*
    ۲۱ دی ۰۱، ۱۵:۳۵
    Ana   *_*
    الهی
    الانم برو پراتو جمع کن خونه کثیف شد😂
  • Mah Mahi
    ۲۲ دی ۰۱، ۱۳:۴۷
    Mah Mahi
    همیشه دارم پر جمع میکنم
  • Ana *_*
    ۲۱ دی ۰۱، ۱۲:۵۵
    Ana   *_*
    قشنگ بود 😍
  • Mah Mahi
    ۲۱ دی ۰۱، ۱۴:۴۴
    Mah Mahi
    تنکیو
    خودم که خیلی دوسش داشتم
    این آهنگ رو خیلی خیلی دوست داشتم و وقتی گذاشتم روش و دیدم که چقدر مچ شد پرام ریخت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7