Mah&Mahi Diary

عر های من برای کیمیای روح:| Mah Mahi
Mah Mahi سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۴ ب.ظ

عر های من برای کیمیای روح:|

خب خب بریم سراغ عر های من که از یکشنبه مونده تو گلومbroken heart

فقط کسایی که کیمیای روح رو دیدن میتونن درد این عکس رو بفهمنcrying

زیادی خفن نیست پسرم؟

اینجا احساساتم به هم ریخته بود چون هم میدونستم ناکسو میره و هم بغلشون خیلی کیوت و پر احساس بودindecision

زیبایی:)

و اینجا دار فانی را وداع گفتم اصلا بغلای این دو تا یه چیز دیگه بود

سارینا قبول داری؟

هق...

عکس هایی از پشت صحنهangelheart

من با این سریال نزدیک 10 ماه زندگی کردمsmiley

ویدیو

و رابطه ولیعهد و مودوک تو فصل اول خیلی قشنگ بود

من کلا ولیعهد رو خیلی خیلی دوست داشتمangel

 

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7