Mah&Mahi Diary

هعی زندگی... Mah Mahi
Mah Mahi دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۰۴ ب.ظ

هعی زندگی...

قسمتی از نامه لی جونگ سوک مربوط به آیو:

" ما اولین بار زمانی که من در اواسط 20 سالگی‌ام بودم همدیگر رو ملاقات کردیم. اون زمان به‌نظر یک علاقه از سر بی‌تجربی میومد، با این‌حال به خاطر اینکه نتونستم بهش برسم، پشیمون بودم. ما برای مدت زمان طولانی‌ای دوست بودیم و ... حالا اینطوری شد. دوست دارم بهتر توضیح‌اش بدم ...

چطور باید بگم ... من تلاش می‌کردم تا بی‌توجه زندگی‌مو بکنم، اما همون موقع هم اون همیشه به طرز عجیبی حضور داشت و گوشه‌ای از قلبم رو اشغال کرده بود. فکر می‌کنم اگر بگم اون " کانگ دان‌ای" منه، بهتر متوجه بشید (نام شخصیت مقابل لی جونگ سوک در سریال Romance is a Bonus Book که اونجا هم Friends to Lovers بودن 🥺)

اون شخص فوق‌العاده‌ایه که به عنوان یک دوست در مسیر زندگیم و در نگرانی‌هام، کمکم کرده. کسی که میتونم بهش تکیه کنم. درسته که ازم کوچکتره اما گاهی بنظر بزرگتر میاد. کسی که انگار یک بزرگساله، اما با این حال باز هم دلم میخواد ازش محافظت کنم.
و حالا باعث میشه که دلم بخواد شخص بهتری بشم.

من باید بهتر بهتون معرفی‌اش می‌کردم اما این برای من هم اولین باره، برای همین نگران بودم که فن‌ها شوکه یا حتی کمی ناراحت بشن. امیدوارم که ازمون حمایت کنید "

قسمتی از نامه آیو مربوط به لی جونگ سوک:

" کسانی که مقاله رو دیدن تا الان میدونن اما من دارم قرار میذارم. فکر می‌کنم فن‌هایی که همیشه نگرانمن واقعا شوکه شده باشن برای همین یکم درباره‌اش محتاط بودم اما خب ... شد دیگه !

اون برای مدتی طولانی همکارم بوده و بعد درحالی که بهم تکیه کرده بودیم، احساسات‌مون نسبت به یکدیگه رشد کرد.
اون شخص قابل اتکا و کیوتی‌عه و برای مدتی طولانی، همیشه من رو حمایت کرده. همیشه بهم گفته که من فوق‌العاده‌ام و صادقانه تشویقم کرده.

ازونجایی که فن‌ها همیشه از همه دقیق‌تر به من نگاه می‌کنند احتمالا متوجه شدید که توی نقطه‌ای هستم که از نظر احساسی راحتم و حالم خوبه. و همینطور فکر می‌کنم اینکه این روزها شور و شوقم برای کار کردن حتی بیشتر از قبل شده، به خاطر اینه که دوست خوبی دارم که مدت‌هاست از نزدیک تشویقم میکنه. "

 

*بقیه مطالب تو ادامه مطلب

استری کیدز موفق شده بلک پینک هم بگذره و با آلبوم مکسیدنت به رتبه دوم تو آلبوم های برتر گروه های کیپاپ برسهheart

توجه کنید که کف کفش کارینا کنده شده و اون همونجوری رقصیده و هیچ کسی متوجه نشدهsurprise

و فنا بعد چندین بار نگاه کردن فن کم متوجه شدن و میگن که این نشان از حرفه ای بودن کارینا است.

واقعا منم فن کم ها رو دیدم و اصلا متوجه نشده بودم تا این خبر رو دیدمindecision

چقدررررررررر که من این دو تا رو شیپ میکنم و اینجا عر زدمcrying

پسر خفنم عررررررheart

این سریال لعنتی چقدررررررررر که خوبهcrying

*چا اون وو هم بازی کرده ولی عکسش رو پیدا نکردمfrown

خیلی سریال هیجانی و باحالیهcheeky

این هم سریال قشنگیه

*اسم سریال قهرمان ضعیف کلاس 1 هست

چه حس خوبیه که وقتی یه سریال تازه میخواد شروع بشه ولی تو از قبل کامل دیدیشcool

*قبلا نت فلیکس داده و به خاطر معروف شدنش قراره از تلوزیون کره پخش بشهlaugh

چقدرررر که سر این سکانس گریه کردمcrying

لعنتی دلش براش تنگ شده بود اومد دیدش و خدافظی کردbroken heart

*من آخر سر از دست این سریال خودم و میکشمsmiley

🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    ۱۸ دی ۰۱، ۱۱:۵۲
    🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    هیقققق گلبم اکلیلی شد 🥺🌕♥️
  • Mah Mahi
    ۱۸ دی ۰۱، ۲۲:۵۵
    Mah Mahi
    :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7