Mah&Mahi Diary

Mah Mahi
Mah Mahi جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱، ۰۹:۴۱ ب.ظ

عر های من

من برا ژستشون بمیرم؟ یا برا خودشون؟ یا برا لبخندشون؟ یا برا چال سجون؟cool

 

 

این فوتوشات ها دلیل مرگمن اوکی؟frown

 

من موندم آخه فلیکس عزیزم این چه وضعشه؟ آخه اینا هم میزارن آپدیت اینستا؟

فکر کنم واقعا به فکر جونمون نیستsmiley

 

ریکشن من وقتی ایشون رو دیدم:

ودف؟فشارررر

 

آخه یکی نیست بگه پسره من زاویه عکاسی پیدا نکردی؟ باید به رخمون بکشی؟

 

و این دو تا آخرشن دیگه

*چقدر که برا فردا شب ذوق دارم لعنتی فیلمم میادددددد

 

امروز تو برنامه MBC سریال دهن لق به عنوان بهترین سریال سال 2022 و

کاپلشون به عنوان بهترین کاپل سال 2022 برنده شد و لی جونگ سوک هم

به عنوان بهترین بازیگر مرد سال برنده دسانگ شدheartlaugh

ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۱۰ دی ۰۱، ۰۷:۴۴
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    وای توصیفت عالی بود😂🥺🤎
    اکیپ چال چالی...... خیلی خوبهههه ╥﹏╥🤎
  • Mah Mahi
    ۱۰ دی ۰۱، ۰۸:۲۰
    Mah Mahi
    اوه یسسسسس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7